tirsdag den 21. april 2015

Forår og jeg er utålmodig

jeg ved ikke rigtig hvad der går af mig for tiden, jeg starter en masse nørkleri op men har ikke tålmodighed til at lave det færdig.
jeg plejer ellers altid, at nyde at strikke ting færdig, jeg nyder faktisk over at hæfte snore og sy knapper i, da dette er det sidste i det pågældende projekt.

Men nu, nej sådan er det ikke mere, jeg er faktisk helt frustreret over, at jeg ikke kan "komme i mål" med mine strikkeopgaver. 

Pt. har jeg masse ufoer til at ligge, f.eks. 3 sjale, 4 dametrøjer, 2 børnestrøjer og en masse strømper og andet, det er så frustrerende at jeg ikke bare kan blive færdig.

Mon der er andre som har fået "kan-ikke-blive-færdig-virus"

Min hubbi og jeg "leger" barnløs par for tiden, da knægten er i London med klassen, ikke fordi det er så meget anderledes end med knægten, da han bruger meste af tiden på værelset men nu er der ingen regler for, hvornår vi skal spise, derfor ligger Hubbi og sover på sofaen og jeg plejer min ryg. 

2 kommentarer:

Hilde sagde ...

Samme her, har flere uferdige prosjekter liggende. Mine blir ikke ferdig fordi jeg til stadighet finner noe annet jeg har såååååå lyst å strikke at det ikke kan vente. Ha en flott søndag på sofaen:-))

Unknown sagde ...

hihi kender det Hilde, det er på samme måde, ALT andet er sjovere end at strikke et par ærmer i ret :O)
Jeg er kommet lidt over det, efter jeg lavede en trøje i str. 1,5 år, det var hurtig overstået

Håber du har en fantastisk onsdag uden for mange nye protjekter :O)