søndag den 19. april 2015

Ikea og Smerter....

ikke en god kombination.
har ikke sovet ret meget i nat og blev vækket af hubbi, han havde ryddet hele knægtens værelse, han er nemlig lige smutte en tur til London, med hans klasse.
Hubbi havde bestemt sig for, at knægten skulle ha et nyt klædeskab, sådan bare ud af det blå.

Jeg syntes egentlig, at jeg skulle ha søvnen ud af kroppen inden vi skulle snakke ret meget omkring klædeskab og Ikea.
Men inden jeg så mig omkring, så sad jeg med læderjakke og strikketøj ude i "Citronen" og vi var på vej til Aalborg.


Jeg kunne godt mærke, at dette ville blive op af bakke for mig, kroppen ville ikke som jeg ville og den knagede og bragede som et helt alderdomshjem

Den er f***** for dårlig, det er kun en lettere brugt 36 årige krop uden ret mange brud eller sprængninger.

Jeg overlevede en rimlige tur igennem Ikea, det hjalp lidt på situationen at jeg fik softice, kaffe og mandelkage, da vi kom til bistroen og jeg trængte til at lade op, inden det kom til kælderen, hvor det har en million ting at se på ;O)

Så alt i alt en god dag med hygge og en lille smule strikning, jeg er i gang med Barnejakka Villsauene på Runde
Hyggelig strik i en størrelse halvanden år, det er til "Tantes Dreng" som har 1 års fødselsdag i dag men er en fast og lang lille dreng ;O)
Jeg startede i starten af denne uge og mangler kun 2 rækker får og hals og stolpekanter og det bliver skønt, da de får ikke er så sjove mere men øver mig i flere farvestrik, da det er en af de ting som jeg ikke rigtig kan få til at køre, muligvis fordi jeg strikke mod højre, er venstre håndet. 

Har garn til en mere i størrelse 6 år men tror at "tantes pige" skal ha en anden model, da jeg ikke er til får mere :O)

2 kommentarer:

Christina sagde ...

Åh hvor jeg kender det. Vi er kommet i gang med, at sætte ungerne værelser i stand. Hvilket bliver godt når det er gjort... Men jeg orker det faktisk ikke... Og er fuldstændig stresset over det. Hvilket også forklarer tidspunktet for mit bloggeri :-)
KH Christina

Unknown sagde ...

Hi hi kender det godt, det er hårdt at komme i gang men dejligt når det er ordnet 😊
Jeg har ligen på sofaen eller sengen de sidste dage, da jeg har monster ondt, dette kan også ses på mit Bloggeri og jeg er lige startet ☺