tirsdag den 7. april 2015

Her har i mig tilbage :-)

hejsa på nette....

Så er jeg klar til at blogge igen, dette har været en lang beslutning, da jeg syntes at det er lidt angst-provokerende at skulle smide ens tanker og oplevelser på nettet.
Men nu har jeg fået jordens bedste bærbar og der er ikke noget til at holde mig tilbage, andet end min sygdom, så her har i mig og jeg vil prøve at være standhaftig og skrive et indlæg pr dag men vi får at se :O) 

Jeg vil bruge denne blog til at vise noget af det kreative jeg nørkler med, jeg bruger mest min tid på at strikke for tiden men der bliver også syet på maskine, Quilte (både i hånd og på maskine) og hæklet.


Lidt omkring min familie som består af min hubbi på snart 40 år, datter på 18 år, søn på 16 år og en minizoo med 4 katte-piger alder fra snart 2 år til 9 år og min ynglings hund Bailey på 6 år
Mittemusen 9 år.

Knirke 4 år.
Bailey 6 år.

Jytte Næsten 2 år.  
Bianca 7 år.
  

Der udover vil jeg sprede lidt opmærksomhed omkring Fibromyalgi og hvordan det er, når den viser sit grimme ansigt.


2 kommentarer:

Christina sagde ...

Glæder mig til at følge med her hos dig og se hvad du laver :-)
KH Christina

Unknown sagde ...

Hej Christina.
Tak og i lige måde, har lige meldt mig til din blog, ser spændende ud ;O)