onsdag den 29. april 2015

Sommeren er på vej..

Det er ved at være et par dage, siden jeg sidst her skrevet her ind men sådan bliver det desværre med med og min skod sygdom

Vågnede op i morges og følte mig som et helt alderdomshjem, fuldstændig smadret i hele kroppen og jeg anede ikke hvorfor, vågnede faktisk flere timer for tidligt og det er ikke godt for min ryg, da den skal ha, så meget som muligt hvile, hvor jeg ligger ned.


Står op og kigger på mine piller, der er stadig over 3 timer til næste portion piller, jeg kunne ikke være nogen steder OG min natpiller fra i går, lå stadig i sin doserings kasse, F*** jeg fik dem ikke taget i går aftes, da jeg var optaget af et ærme, til den nye trøje jeg er ved at strikke.
Det er ris til egen røv, helt min egen skyld men jeg er nu alligevel sølle og trænger til kærlighed, så det var dejlig da Hubbi kom hjem :O)
by Þórunn Vilmarsdóttir

Jeg er igang med at strikke Scatter 
Jeg har fået fat i nogen Drops love you 4, et uld, alpaka og hør garn til en pind 5, det koster 17 kr pr 50 g men der var udsalg så jeg fik dem til 8,50, så jeg har købt til 1 mere trøje + det løse ;O)



Jeg er blevet færdig med Barnejakke Villsauene på Runde, til min dejlige nevø MEEEEN.... 

Denne model er lang og slank model og min nevø er dejlig tyk og kortbenet, også selv om jeg har lavet en halvanden år til ham, så det er hvis det, som man kalder en ommer :O)

Jeg regner med at prøve at lave en 2 årig men kun med en halvanden årig længde til knægten, så må den næsten passe, håber jeg.


Jeg har valgt at lave Barnelopper / Baby Fleas af Pinneguri, til min dejlige niece, ved ikke hvorfor men er meget begejstret over hende opskrifter og har købt 5 opskrifter af hende, det er også hende som har lavet Villsauene på Runde og Angry sheep cardigan.

Barnelopper er også lavet i en voksen udgave og jeg overvejer at lave ens version til både niece og hende mor (min svigerinde) der kommer tilbud på Drops hele Maj måned, så jeg kan få alpaca til 21 kr i stedet for 32 kr, dette er nogen af en besparelse, 35 procent for at være præcis :O)

Nu må jeg heller pleje mig selv og kigge lidt på det sidste ærme, så jeg kan komme videre med Scatter 

Håb om hygge og godt vejr til dig, fra mig af. ;O)